miercuri, 3 aprilie 2013

Origami

În zilele vesele asemenea unui cimitir într-o zi mohorâtă de toamnă dintr-un film englezesc, matematicienii pasionaţi de arta origamiului înfrumuseţează mediul ambiant prin aceste minunate reprezentări artistice multicolore. Când spun matematicieni pasionaţi de origami, nu mă includ în categorie, căci, deşi nimic nu mi-ar plăcea mai mult decât să împăturesc şerveţele la masă în formă de lebădă (sau flamingo- sic!), mă confrunt cu dilema de a avea două mâini stângi. Totuşi, atunci când vreau să mă bucur de frumuseţea artei împăturitului hârtiei mă duc în camera surorii mele, care aparţine categoriei de matematicieni menţionate.  
Ştefi Aniţa este artista din spatele imaginilor de mai jos şi sunt convinsă că va răspunde la provocări dacă se întâmplă să aruncaţi  una sau două în direcţia ei.
 
 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu